luni, 8 noiembrie 2010

De ce "studentmures"?

Multi dintre voi ati avut zile in care nu faceati nimic si spuneati ca veti invata ziua urmatoare. Intr-o zi ca asta mi-a venit ideea blogului STUDENTMURES. Am zis ca vreau sa fac ceva pentru noi, studentii. Un loc de unde putem afla noutati, lucruri utile si multe altele. Si asa apare azi blogul vostru, al studentilor. De azi inainte o sa incerc sa vin in fiecare zi cu ceva nou. Locuri de munca pentru studenti, locuri de munca dupa terminarea facultatii, toate locurile in care va puteti distra, avantaje ale studentului, filme noi, pareri personale si ale unor profesori pe care voi ii iubiti sau nu. Asta e doar o parte din ceea ce am sa adun pe adresa www.studentmures.blogspot.com.

Oricine va avea ceva de spus trebuie doar sa imi trimita textul pe justdam@yahoo.com. Si va aparea. Astept criticile dar si ideile voastre de a imbunatati acest blog. 

E o idee buna, zic eu si vreau sa facem ceva impreuna. Poate vi se va parea un blog subtirel la inceput insa va creste. Asa ca azi ii spunem BUN VENIT in blogosfera lui STUDENTMURES.
                                                                                        Maximilian, student Universitatea Petru Maior

Un comentariu: